Selamat menjengah Cma's FotoPage
http://2.srv.fotopages.com/2/13487911.jpg
By: Cma Amir

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Friday, 27-Apr-2007 06:23 Email | Share | | Bookmark
Berhenti keje dah......

ni senyuman paling menawan ni...
ustazah baru ni
cak aiiiiiiii
View all 4 photos...


aiiii dah lama cma tak upload gambar tak tau bila lagi ni,
cma nak berenti ni, last 30-4-2007
pas ni tak tau ad peluang tak............
gambo pun tak de yg terbaru gambar lama je ni


Thursday, 15-Feb-2007 06:50 Email | Share | | Bookmark
Jalan-Jalan kat jeti

baik-baik abah pegang ni
tengok!! nangis plak panas lah
contol cun aa


aiiiiii dah lama dah ni tak buka fp, baru ari ni senang kit,
tapi gambo lama ni baru nak upload ni
kepada kawan-kawan tima, kasih sebab bagi semangat nak upload,
terutamanyeee, an tuuuuu, ida ngan wei, ni pun untuk semua bagi semangat baru ni,
cma pi jalan2 umah Serena lupa nak tangkap gambar ngan anak-anak dia,
balik tu singgah le kat Marina Bay ,
huby ajak pi sana jejalan, pastu apa lagi tangkap gambar
le kami, tak de sapa pulak kat situ aaaaaaaa,
jadi tak de le sapa tolon tangkap gambo kat sana
kami terpaksa le tolong menolong aa



Monday, 15-Jan-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark

cerita best ni
ha!!!! ibu
control cun ni

hari ni 9-12-2005 hari bahagia sesangat
nak cite apa tu


Friday, 12-Jan-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Nukilan untuk Nurul Amani Iman

Kak Long(7-Dec-2006)
2 bulan 10 hari ni
walaupun sedu ni tetap control cun
Assalamualaikum,

Hari ni buat pertama kali Cma coretkan untuk Puteri kesayangan
Nurul Amani Iman




Friday, 12-Jan-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Amiruddin & Norhasimah

 
00:00
mana satu nak tengok ni
00:00
 
00:00
View all 4 photos...

Kehidupan ini ibarat titian harapan
penghujungnya syurga yang abadi



Ha gambar terbaru( he he terbaru edit)
Tima Kasih man sebab tolong edit gambar ni
barulah nampak hubby cma ni lawa skit


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net